zaterdag 3 september 2022

14.00 uur  - 17.00 uur
Locatie:
 Kruiskerk Lutten

Het is alweer een aantal jaar geleden dat de jaarlijkse, gezellige Rommelmarkt heeft plaats gevonden. Nu hebben we het idee opgevat om deze Rommelmarkt voor één keer te houden tijdens het Startweekend (3 en 4 september) van het kerkelijk jaar. Zoals altijd wordt de Rommelmarkt gehouden op het kerkplein van de Kruiskerk en nu dus ook. We willen heel graag dat u bruikbare spullen zélf komt brengen op zaterdag 3 september tussen 9.00 en 12.00 uur. We bekijken de spullen kritisch die worden aangeboden, zodat we zo weinig mogelijk afval hebben en dus geen of weinig stortkosten. Op deze Rommelmarkt worden er geen meubels of verdere grote dingen verkocht. Voor vragen hierover kunt u contact opnemen met Erna Hagedoorn, telefoon: 683017.

Maar… dit keer niet alleen een rommelmarkt, we combineren deze met een Zomerfair. En daar hebben we u voor nodig! Bent u goed in bakken, of juist heel creatief in het haken of knutselen, of heft u een heel ander goed idee? Het kan (bijna) allemaal en op zaterdag willen we dit gaan verkopen tijdens de gecombineerde Rommelmarkt en Zomerfair! Wilt u daar liever niet zelf staan, maar wel iets maken of aanbieden? Dat kan natuurlijk ook. Dan brengen wij het ‘aan de man’.

De opbrengst van deze Rommelmarkt / Zomerfair gaat naar de verbouwing van de Lantaarn.

Graag horen we uw ideeën zodat we beetje een inschatting kunnen maken waar we op kunnen rekenen. Deze ideeën kunt u sturen naar jeugdraad@pglutten.nl.

Deze gezellige markt begint om 14.00 en sluit om 17.00 uur.

Bij deze iedereen van harte uitgenodigd en graag tot ziens!!

Alvast bedankt namens,

de Rommelmarktcommissie en de Jeugdraad van de Emmaüsgemeente

Dienst Schuinesloot

zo 28 apr 2024 om 09.30 uur

Dienst de Lantaarn Lutten

zo 05 mei 2024 om 09.30 uur

Dauwtrappen

do 09 mei 2024 om 07:30 uur

Inlog aanvragen

Vanwege privacy richtlijnen kunnen we bepaalde informatie niet zomaar openbaar zetten. Heeft u geen inloggegevens? Stuur dan een mail naar info@pglutten.nl en wij sturen u de inloggegevens toe.

Beheerders

via deze link kunnen de beheerders de website aanpassen.